מדריך טיולים לצ'ורטקוב והסביבה – ויקטור ידינאק ukraineguideviktor@gmail.com tel +380976285425 Viktor Yedynak Ukraineguide

המלצות חמות מאד מקבוצה של 19 צ'ורטקובאים שחזרו ביולי 2019 מביקור של 5 ימים בצ'ורטקוב ובסביבה.
המלצה חמה מיסמינה גולדשטיין שעשתה סיבוב של שעתיים בעיר.
המלצה חמה מסוניה ציפליק ואחותה שעשו סיבוב כמה ימים בצ'ורטקוב ועיירות בסביבה.
ועוד…
פרטי הנוסעים והממליצים אצל מירי גרשוני- 0528575907

המלצה חמה מחברנו ירון רשף:
"בשבוע האחרון של אוגוסט 2013 ביקרתי במשך שבעה ימים בצ'ורטקוב. נסעתי לבד אבל לא הרגשתי לרגע בודד. למזלי הגדול מצאתי את ויקטור.
ויקטור מדריך תיירים בעל רכב פרטי, הוא יליד צ'ורטקוב המתגורר גם בטרנופול וגם בצ'ורטקוב בה הוא משפץ את ביתו. ויקטור בן 41 ואשתו טניה בת 34. שניהם דוברי אנגלית טובה לאחר שהתגוררו כ-10 שנים באירלנד.
היכרות וחברות אמיתית התפתחה ביני לבין ויקטור ומשפחתו פתחה לי את דלתות שני הבתים, שבהם התגוררו הורי אבי והורי אמי בצ'ורטקוב (משפחות קרמר ופינקלמן).

התארחתי בביתו שבטרנופול וזו הייתה חוויה מחממת את הלב.
ויקטור סייע לי בתקשורת עם הארכיון בטרנופול ובעקבות סיוע זה הצלחתי למצוא ולקבל עותקים של מסמכים בהם מידע חשוב ביותרר על בני משפחתי שנספו בשואה. מידע זה לא היה ידוע למוסד יד ושם. יחד עם ויקטור טיילתי מלבוב לצ'ורטקוב ובכל אזור צ'ורטקוב, יגולניצה, בוצאץ והגענו עד צ'רנוביץ שבבוקובינה. כמו כן טיילנו בטירות רבות, שלמות והרוסות מצ'ורטקוב ועד לגדות נהר הדנייסטר.
ויקטור המתין לי בשדה התעופה בלבוב, דאג לכל סידורי הקרקע והזמנת בתי המלון. אני ממליץ בחום על שרותיו לכל מי שמעונייןן לבקר בגליציה בכלל ובצ'ורטקוב בפרט. למעוניינים קישורית לאתר של ויקטור: http://guideinukraine.com.ua השירותים של ויקטור:
http://guideinukraine.com.ua/services.html
כתובת הדוא"ל של ויקטור: ukraineguideviktor@gmail.com
skype: victor.yedynak                 Tel: +380976285425
ירון רשף (פינקלמן) פרדסיה.